5.1.2015

update

Suomessa oltu nyt pari viikkoa ja lähtö Englantiin on kirjaimellisesti ihan just kohta. Sain muutaman lisäpäivän Suomessa löhöilyä varten, sillä lähtöpäivä siirtyi lauantaille keskiviikon sijasta, koska katselemani lennon hinta tuplaantui. Onneksi tämä sopi tulevalle hostperheelle paremmin kuin hyvin, sillä nyt kaikki pääsevät sitten kentälle vastaan :)

Ihan hullua, että lauantaina oon Englannissa. Mun lento lähtee Helsingistä Lontooseen aamulla kello 7:45, eli saan jo yöllä lähteä täältä Tampereelta raahautuun kentälle. Heathrowlla mun pitää tappaa aikaa melkein 7 tuntia, jonka jälkeen lentelen sitten Newcastleen. Perheen tapaaminen jännittää tietysti vähän, mutta oon kuullut vaan hyvää niistä niiden edelliseltä au pairilta, joka totesikin että oon onnekas kun pääsen niiden luo asumaan :-) Eikä kyllä tunnu yhtään, että olisin menossa töihin. Kysyin edelliseltä au pairilta millaisia sen päivät yleensä oli, ja kuulemma auttaa vain aamuisin aamupalapöydässä, vie vähän koiraa ulos ja kun lapset tulee koulusta niin viettää aikaa niiden kanssa?! Toki todellisuus voi olla aivan eri, mutta jos vertaa tulevaa työmäärää siihen mitä mulla Pariisissa oli niin sehän on sama kuin olisin lomalla!

Blogia en hirveästi Pariisista päivitellyt, taisin kirjoittaa huimat 2 postausta. Syyksi voisin sanoa sen, että ihan siitä asti kun sain tietää pääseväni au pairiksi Englantiin, on pääpaino kaikessa ollut juuri siinä Englannissa. Pariisi oli vaan välietappi ja sen huomasin jo siitä kun kamerakin jäi hyllyyn pölyttymään suurimmaksi osaksi aikaa. :-D

 Eli Englanti täältä tullaan, toivottavasti oot kiva!

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti