22.8.2015

uudet tuulet

Heippa hei, elossa ollaan! Aupparoinnin tosiaan taputtelin kasaan jo parisen kuukautta sitten ja Newcastlesta jäi hyvät muistot käteen ja ehkä pieni ikävä kaupunkia kohtaan, mutta bloggaaminen ei silloin maistunut. Päätin kuitenkin palata nyt aivan uudella innolla linjoille sillä meikäläinen muuttaa 9.9. Lontooseen!! Pääsin kuin pääsinkin yliopistoon ja syyskuun lopulla aloitan valokuvauksen opinnot London College of Communicationissa, joka taas on osa University of the Arts Londonia. Mukana muuttaa mun melkein-kuin-veli Tuomas ja kämppäähän (tai siis kahta huonetta) meillä ei vielä ole, mutta en osaa stressata. Oon vaan niin into piukeena tästä tulevasta muutosta että en osaa edes jännittää, vaikka oonkin elämäni aikana viettänyt Lontoossa huikeet päälle 24h viime huhtikuussa. Ehkä jännitys iskee sitten kun oikeesti tajuan että asuinpaikka vaihtuu Tampereesta Lontooseen, josta oon viimeiset 5 vuotta sanonut että joo, muutan sinne joskus. Joskus on kuitenkin ihan just nyt kohta, voinko alottaa pakkaamisen jo?

4 kommenttia :

  1. Heiiii kuinka siistiä!!! Mä oon just pyöritelly mieles englantiin opiskelemaan lähtöö siltä varalta etten pääsekkään suomeen kouluun ens vuonna ni tosi ihana lukee sit et mite sulla alkaa elämä rullailla sielä! Muista kirjottaa paljon :3

    VastaaPoista